baked cinnamon donuts - gogosi coapte cu scortisoara

ador scortisoara si nu concep sarbatori de iarna fara miros de scortisoara! Aceste gogosi, coapte, pufoase si delicioase sunt de departe dulcele perfect pentru o seara in familie!


Astazi am incercat reteta Laurei Adamache! Va invit sa o descoperiti si voi ;) 




Categories: , ,
Print Friendly and PDF

4 Responses so far.

  1. Unknown says:

    Subscriu, arata grozav! Te pup!

  2. Mmm, pufoase si aromate!!!Yummy!Pup!

  3. catalin says:

    eu ma topesc dupa mirosul de scortisoara...in vinul fiert!!! :D

  4. Anonim says:

    Draga mea , chiar zilele trecute vorbeam cu niste prieteni ca nu am mai facut de mult niste gogosi , iar acum tu imi face pofta cu minunile astea !! <3

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)