mini placinte cu piersici

Bine v-am regasit dragi prieteni! Mi-ati lipsit tare mult! Va invit cu drag la o placinta cu miros dulce de toamna! 


aveti aici reteta pentru aluatul de placinta 
pentru umplutura: 450g piersici dulci si parfumate, taiate cubulete, 5-6 linguri zahar brun, 3-4 lingurite amidon de porumb si o lingurita cu suc proaspat de lamaie, amestecate bine si gata umplutura! 
Puteti coace placinta ca de obicei sau puteti face ca mine si sa montati mini placinte in formele de muffins! E drept, va va lua mai mult timp :) insa merita!

Va imbratisez cu mare drag!


Iata-le si inainte de coacere : 



Categories: ,
Print Friendly and PDF

11 Responses so far.

  1. Timea says:

    Sunt perfecte Emily!!!!

  2. Liana10 says:

    Cat sunt de dragute!! Si ce impletitura perfecta, felicitari! :* <3

  3. Emily says:

    multumesc fetelor :*

  4. Diana says:

    ahhhh, tin minte cand mi-ai facut pofta cu ele pe instagram :D

  5. Anonim says:

    Bine ai revenit , draga mea !!!!
    Mi-a fost dor de tine !! <3

  6. Emily says:

    Diana, te imbratisez cu drag! :*

    Magda, stii ca si eu ardeam de nerabdare sa povestim, nu? <3

  7. Danutza says:

    wow, ce frumusele sunt si delicioase :)

  8. Emily says:

    multumesc mult fetelor <3

  9. Laura says:

    Ce dragalase sunt :))) si tare bune !

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)