cupcakes cu trandafiri

Ce poate fi mai potrivit pentru a sarbatori dragostea decat o atmosfera romantica, nuante de roz, trandafiri si rasfaturi dulci? Februarie este luna iubirii , fie ca sarbatoresti Valentine's Day sau Dragobetele, drept pentru care azi va voi rasfata cu niste mini cupcakes cu trandafiri! Micute si dragalase, vor crea o atmosfera de poveste  aducand cu ele aroma vremurilor trecute 


ingrediente pentru 12-14 mini cupcakes:
1/2 cup faina + 2 linguri de faina, 1/2 cup zahar, 1/2 lingurita cu praf de copt, 1/4 cup unt nesarat, topit si caldut, 1 ou mare, 1 lingura apa de trandafiri, 1 lingura pudra de trandafiri

ingrediente pentru frosting:
2 albusuri de ou, 2/3 cup zahar fin, 180 g unt nesarat moale, 1 praf mic de sare, 2-3 picaturi de apa de trandafiri si pudra de petale roz de trandafiri (pt o culoare mai aprinsa poti adauga si putina pudra de zmeura)
decor: boboci roz de trandafir
1 cup = o cana de 200 ml


Visul meu cu crema din trandafiri a fost realizat abia dupa ce am descoperit minunatia aceasta de ceai, boboci de trandafiri, cultura bio, care mai de care mai frumosi si mai gingasi! Ceaiul e bestial insa praful obtinut din macinarea petalelor a fost minunea minunilor ! Trebuie sa incercati, nu veti regreta! Au o aroma fina, suava, divina  - pe mine m-au cucerit definitiv! 


Pentru cupcakes trebuie sa amesteci toate ingredientele uscate (mai putin zaharul) intr-un bol! Separat trebuie batute ouale, impreuna cu zaharul, pana ce vor deveni super cremoase, dupa care adaugi untul caldut si apa de trandafiri amestecand 3-4 minute (viteza medie)! Se adauga amestecul de ingrediente uscate, continuand mixarea pana la omogenizare completa si se toarna in forme! Se coc in cuptorul preincalzit, la foc mediu, pana ce trec testul cu scobitoarea (aproximativ 20 minute)! 

Cat se racesc cupcakes-urile se prepara frostingul, folosind exact aceeasi metoda ca la green apple cupcakes! Decoram dupa cum avem chef :)

nu uitati ca sunteti invitatii mei la tea party - love edition unde tematica coloristica este roz si verde lime 



va imbratisez cu drag si va doresc sa aveti o luna plina de iubire 
Emily

Print Friendly and PDF

33 Responses so far.

  1. FLORY says:

    Ce finute sunt,sigur si delicioase!Te pup, duminina placuta!

  2. Micul says:

    Foarte "romantice" si faine.Sa ai o duminica placuta.

  3. Mihaela says:

    Emily, sunt tare dragute cupcakes-urile tale, imi place mult cum le-ai decorat. De unde ai gasit trandafirasii?

  4. Edith says:

    oo vaai vaaai ce minunatii! ♥
    unde se gaseste ceaiul asta, draga mea? Si apa de trandafiri e luat din magazinele arabesti? :)

  5. Sunt superbe!!
    Succes la concurs!

  6. Emily says:

    Flory, multumesc! Duminica placuta :*
    Micule dragut, multumesc :*
    Miha, multumesc ♥ in ceainarii,delicaterii si chiar unele locatii plafar se gaseste ceai bio din boboci de trandafir ♥ este bestial ♥

    Edith, scumpa mea, ma bucur ca-ti plac! Da, apa de trandafiri e dintr-un magazin cu specific arabesc, am gasit acolo o multime de produse super delicioase :) Pupicei ♥

    Alexandrina, multumeeeeeesc ♥

    o duminica extraordinara si plina de dragoste ♥

  7. Timea says:

    Sunt superbe Emily! si cred ca aroma de trandafiri e super! O duminica frumoasa.

  8. Mmm, parfumate si cred ca tare delicioase!!!Ma delectez cu unul de la tine, pana gasesc eu bobocei de trandafiri:)La noi e cam greu de gasit asa ceva.Pupici!

  9. Unknown says:

    Sunt atat de frumoase Emily! Si ma bucur asa de mult ca participi la concursul meu :*

  10. gaby_d says:

    De vis! Si ce poze frumoae faci!

  11. Irina says:

    Happy Valentine's day!

  12. Emily says:

    Timea trebuie sa le incerci! Sunt divine ♥
    Licuta, cate vrei ♥ esti intotdeauna oaspete de onoare ♥ pupicei
    Kadia, multumesc :*
    Gaby, multumeeeeeeeesc ♥
    Irina, happy valentine's day to you too ♥

  13. Simona says:

    Minunate!!! Bafta multa la concurs! Pupici

  14. Alex says:

    Mamaaaa ce deliciu...

  15. Laura says:

    Superbe !!! Delioase !!! Pupici !!!

  16. Adina says:

    Ce prezentare de milioane! mai spune-mi de ceai,ca si eu am niste petale de trandafir,de magazin si nu prea stiu ce sa fac cu ele.pup

  17. mandala says:

    Ce frumoase sant,ceaiul de trandafiri este de la noi?
    Pozele sant superbe, succes la concurs!

  18. Emily says:

    multumesc frumos fetelor!In ceainarii,delicaterii si chiar unele locatii plafar se gaseste ceai bio din boboci de trandafir ♥ este bestial ♥
    Mitinita, poti incerca cu succes praful obtinut prin macinare, sau iti poti face diverse cocktail-uri sau super decoruri, depinde cum sunt petalele (intregi, uscate, congelate) ohohoooo, la cat de creativa esti tu, sigur deja ai ceva in pregatire ;)
    Pupicei si zi minunata sa aveti cu totii

  19. Oana says:

    Arata superb aceste cupcakes cu trandafiri.
    Si eu sunt o mare amatoare de briose, ador sa le prepar si mai ales... sa le mananc. Ma bucur mult ca ti-am gasit blogul.

  20. Anonim says:

    Ce pot sa mai zic , mereu ma lasi fara cuvinte , toate iti ies perfect ..... felicitari !!!!

  21. Emily says:

    Magduta, multumesc frumos ♥

  22. Maria says:

    Doamne, ce minunatie...!!!!!!Am sa caut si eu ceaiul asta minunat:)O zi plina de dragoste si iubire:X!!!!!!!!!

  23. They look so beautiful, Emily, I love the way you've decorated them with the rosebuds!

  24. Emily says:

    Paula, thanks my dear! kisses

  25. Paradis says:

    Foarte frumoase si arata de nota maxima.Musai trebuie sa caut si eu trandafiri ca apa de rose am gasit.pup.xoxo

  26. Emily says:

    multumesc! Incearca la ceainarii sau chiar la plafar! Pupicei

  27. Simona says:

    Superbe!!!
    Felicitari!!!

  28. Teo says:

    absolut superbe si cupcakes-urile si pozele :)

  29. Emily says:

    va multumesc fetelor :*

  30. Buna! Tocmai am ajuns aici si sunt foarte impresionata de tot ce am văzut! Îmi plac tare mult cupcakes-urile tale!

  31. Unknown says:

    ce delicate sunt.

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)