pancakes cu banane caramelizate

un mic dejun de duminica plin de savoare, dulceata, finete si caldura - panacakes cu banane in caramel




♥ excelente, divine, delicioase, savuroase ♥

Se pregatesc usor si vor fi incantarea tuturor, garantez! 

ingrediente pentru pancakes: 2 oua, 1 plic de praf de copt, nelipsitul praf de sare, 2 linguri de zahar, putina vanilie, 200 ml iaurt bio simplu, 3 linguri ulei si 200g faina
ingrediente pentru topping de caramel cu banane: 2 banane coapte bine (ai grija sa nu fie prea moi), 6 linguri zahar brun, 3 linguri apa si 3 linguri de smantana dulce sursa 

Bate ouale spuma, amesteca-le cu iaurtul, amestecand incet cu un tel, adaugand mai apoi restul ingredientelor in ordinea de mai sus, continuand sa amesteci pana ce obtii o crema mai grosuta putin decat smantana! Se coc in tigaia incinsa si doar putin unsa cu ulei, pe foc mic! Eu le prefer micute, de maxim 10 cm diametru ♥



Separat, pune intr-o tigaie intinsa zaharul si lasa-l pe foc mic pana ce se caramelizeaza, devenind auriu! Intre timp decojeste cele 2 banane si taie-le in cate 3 bucati fiecare, urmand ca fiecare bucata sa fie feliata vertical, in 2-3 fasii, asa cum se vede si in fotografie! Dupa ce s-a caramelizat zaharul adauga cu grija apa si smantana lasand sa fiarba, tot la foc mic, pana se omogenizeaza complet, moment in care poti adauga feliile de banane! Lasa pe foc inca 2-3 clocote, nu mai mult caci nu vrem sa transformam bananele in piure :) desi gustul ar ramane acelasi! 

Gata, asta a fost tot! Nu va ramane decat sa savurati 

va imbratisez cu mare drag,
Emily 

Print Friendly and PDF

22 Responses so far.

  1. Ce bune trebuie sa fie!!

  2. Mic dejun de poveste! Si noi am pregatit clatite cu banane si seminte de in (vegane) in dimineata asta. Au fost fabuloase, dar nu le-am facut foto. Asta inseamna remake. Imi place ideea bananelor caramel. Te pup cu drag, Emily <3

  3. Emily says:

    Alexandrina, sunt delicioaseeeee ♥ te pup


    Delicioasa mea draga, multumesc! te pup si eu ♥

  4. Anonim says:

    Chiar de poveste acest mic dejun , felicitari !!!

  5. Mã servesc si eu....ce bune sunt:)

  6. ¡Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuau, que maravilla!, con lo que me gustan los plátanos y las tortitas, esta receta es de 10 sobre 10, te han quedado de lujo. Besos, bombón.

  7. Emily says:

    Catkitchen, multumeeeeeesc ♥


    Ramona, ma bucur ca-ti plac! pupici!

  8. Emily says:

    Carmen, im so glat that you like it! Muchisimas gracias ♥ ♥ ♥

  9. FLORY says:

    Un mic dejun excelent cu siguranta,pupici!

  10. Uau, ce bunatate!!!Imi plac mult!Pup!

  11. Emily says:

    Flory, asa este! :* o seara excelenta!


    Licuta, multumesc! pup tare tare

  12. dia says:

    woooow...ma voi inspira si eu de la tine!

  13. Emily says:

    Adnia ma bucur ca-ti plac! te astept cu drag sa-mi povestesti ♥

  14. pansy says:

    un adevarat deliciu !

  15. Emily, sunt divine si mi-ai facut o pofta, inca de ieri! Neaparat trebuie sa incerc si eu pancakes in combinatie cu banane caramelizate, cred ca e o nebunie a simturilor :X
    Pupici cu drag,
    xoxox

  16. Emily says:

    Pansy, multumesc! ♥


    Diana, sa stii ca nu vei regreta decat ca nu le-ai incercat mai devreme! te zapaceste aroma si savoarea lor, la modul cel mai placut posibil ♥ eu cand le-am gustat nu am putut exclama decat "raiul pe pamant" ♥♥♥ pupici, draga mea!

  17. Maya says:

    Mmmm, dezmat dulce!

  18. Foarte bune si frumoase.Pupici!

  19. Liana10 says:

    Si eu vreau sa fiu rasfatata cu bunataturile astea in fiecare dimineata ;-)

  20. Haplea says:

    Tare bun desertul tau.

  21. Emily says:

    Maya, sa stii ca fost un dezmat :)


    DiaMar, multumesc ♥


    Liana, ai dreptate! ce vis frumos ... sa ne trezim dimineata cu asa rasfat ... mmmm ....
    pupici multi


    Haplea, multumesc :)


    seara frumoasa dragii mei! ♥

  22. Bine te-am gasit si eu :)

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)