mousse de ciocolata - de post

azi va invit cu drag la un desert delicios, dar extrem de usor de facut, 100% vegan si care nici nu ingrasa 

♥ mousse de ciocolata  
♥ gata in 5 minute - din doar 2 ingrediente 



Asa-i ca v-am facut curiosi? Aceasta reteta a fost descoperita de faimosul chimist Herve This si eu am gasit-o cotrobaind pe aici, iar reteta originala este cu apa, insa eu am vrut sa-i dau o aroma mai de sarbatoare  


ingredientele minune: 
♥ 265g ciocolata amaruie, de minim 70% cacao, maruntita
♥ 200ml suc proaspat de mandarine sau portocale
... si nimic mai mult :) pe cuvant! 




topim frumusel ciocolata la microunde, la temperatura medie, amestecand din cand in cand, pana ce se topeste de tot si ajunge la consistenta smantanei! Separat, umplem un bol cu apa rece rece si gheata, bol in care vom aseza recipientul cu ciocolata topita, asa ca ai grija inainte ce dimensiuni alegi :)
adaugam sucul de portocale peste ciocolata si amestecam la viteza maxima, pana ce se ingroasa, moment in care o bagam din nou la microunde pana ce se topeste doar pe jumatate si iar inapoi cu ea la gheata continuand cu mixerul pentru inca 1 sau 2 minute! Gata, asta fuse :), acum o poti turna in bolurile deja pregatite 


Daca iti place mai dulce poti adauga la inceput 2-3 linguri de zahar! Eu insa ador ciocolata amaruie care combinata cu delicioasele mandarine se transforma intr-o delicatesa 




The best chocolate mousse ever tasted! 


va imbratisez cu drag si va doresc un sfarsit de saptamana plin de magie ♥ 
Emily 

Print Friendly and PDF

24 Responses so far.

  1. pansy says:

    si mie imi place ciocolata amaruie cu gust de portocala.Cred ca ar merge si niste coaja de portocala confiata,sau mandarina.In timp nu se intareste pasta?

  2. Rapid si delicios. Pup!

  3. Edith says:

    minunata!! Oare daca nu am microunde, merge topita si la bain-marie?

  4. Emily says:

    Pansy se pare ca impartasim acelasi placeri :) cred ca e si mai buna cu coji de portocale, insa nu cred ca o poti pastra prea mult timp pentru ca e atat de delicioasaaaaaa si mai ales ca reteta e facuta sa fie devorata pe loc :) pupici ♥


    Sara, te pup si eu! ♥


    Edith, draga mea, reteta initiala era chiar la bain marie, insa eu ... comoda cum sunt :)) te pup cu mare drag ♥♥♥

  5. Combinatia este exact pe placu meu.In plus as adauga ceva coaja de portocala.Buuuuuuuuuuuuun tare.Te pup cu drag.

  6. Ce aromã...de Crãciun:)

  7. Chiar interesanta reteta!

  8. Emily says:

    DiaMar te pup si eu! ♥


    Ramona, sa stii ca asa am zis si eu :) pupici


    Teo, te pup ♥

  9. Gusulita says:

    Pare teribil de buna. Mai ales asa cu suc de portocale. Felicitari

  10. Minunaaaattta !! Nu am incercat niciodata varianta asta, dar suna asa de bineeee... Pupici, scumpa mea ! <3

  11. foarte interesanta reteta!! trebuie sa o incerc!! te pup!!!

  12. Adina says:

    Imi place si mie combinatie si cand ai spus "rapid" m-a cucerit cu totul:))

  13. Emily says:

    Dana, multumesc frumos! te pup!


    Ana, draga mea, te pup si eu! ♥


    Lily, abia astespt sa-mi povestesti! Pupici


    Mitinita, sa stii ca nu-mi venea sa cred cand am vazut reteta, insa chiar asa e :)) te pup draga mea!

  14. Emily this look amazing I love the mix, and sounds delicious, Im drooling with this:))

  15. Haplea says:

    Ciocolata este preferata noasta!!

  16. Una mousse de chocolate individual buenisima,gran receta.
    Un beso
    Miguel
    lareposteriademiguel.blogspot.com

  17. Emily says:

    Gloria, my dear, i'm glad you like it! it's one of the most amazing mousse that I've ever tested! ♥


    Haplea, si a mea :))


    Miguel, muchisimas gracias! un beso para ti

  18. Anonim says:

    Interesanta reteta!!!
    Alynusa

  19. Corina says:

    Bun trebuie sa fie!

  20. Cristina says:

    La cum arata in poza cred ca vreau sa il testez!

  21. Foarte bun si pare destul de simplu de realizat.

  22. Dana C says:

    Foarte faina reteta, de tinut minte!! Te pup :*

  23. Irina says:

    Eu am cartea lui Hervé This.E excelenta. Iar spuma de ciocolata se face intr-adevar foarte usor. Uite si un film aici :
    http://fr.molecularcuisine.org/forum/showthread.php?tid=163

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)